1 ביטול הזמנה
1.1 המשתמש רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
1.2 ביטול הזמנה לאחר שליחת המוצר או המוצרים יחויב בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 שקלים, לפי הנמוך מבניהם.
2. ביטול עסקה על ידי המשתמש באתר
2.1 המשתמש רשאי לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף לכל הוראות הדין ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") לרבות התקנות מכוחו.
2.2 תנאי ביטול עסקה
2.2.1 זכאות לביטול עסקה
2.2.1.1 הלקוח רשאי לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת ההזמנה, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה כנדרש על פי חוק, לפי המאוחר מביניהם
2.2.1.2 אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת ההזמנה בפועל או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה ללקוח, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
2.2.2 אופן ביטול עסקה
2.2.2.1 ביטול העסקה ייעשה באחת הדרכים שלהלן: – בטלפון: אל מחלקת שירות הלקוחות של החברה בטלפון 054-8781510. – בדואר אלקטרוני: לכתובת info@lulies.co.il – באתר: באמצעות טופס ביטול ייעודי בדף הראשי של האתר.
2.2.2.2 בהודעת הביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו. אם נמסרה הודעת הביטול בטלפון, יש לספק את מספר הטלפון של משלם ההזמנה.
2.2.3 החזר כספי
2.2.3.1 במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו ללקוח, תחזיר החברה בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ₪, לפי הנמוך ביניהם.
2.2.3.2 החזר כספי יתבצע רק לאחר שהמוצר יוחזר למחסני החברה וייבדק.
2.2.3.3 כל החזר כספי שיינתן על ידי החברה יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע בהתאם לתשלום בפועל.
2.3 החזרת מוצרים
2.3.1 המוצר יוחזר לשילב על חשבון המשתמש, כאשר הוא באריזתו המקורית, שלם וללא כל פגם או נזק.
2.3.2 זכות הביטול לא תחול על מוצרים המפורטים בחוק ובין השאר, במקרים הבאים: – מוצרים שהוזמנו והורכבו במיוחד עבור הצרכן עקב ההזמנה. – מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול. – מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים). – פריטים שנעשה בהם שימוש, שאריזתם נפתחה או נפגמה, שניזוקו, נפגמו או ספגו פגיעה כלשהי.
2.4 ביטול עסקה עקב פגם במוצר או אי התאמה:
2.4.1 במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו ללקוח או עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע או הפרה אחרת של תנאי החוזה (להלן: "אי התאמה"), תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן
2.4.2 על המשתמש לבדוק את הפריט/ים מיד עם קבלת ההזמנה לידיו. במידה ופריט כלשהו התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, יהא רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו.
2.4.3 בביטול בנסיבות אלו לא ייגבו דמי ביטול, כספו של המשתמש יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר אל החברה על חשבונה.
2.5 מוצרים בהנחה ומבצעים מיוחדים
2.5.1 מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, מוצר שני ב-50%) יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים). ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר כספי ו/או זיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר בעת הרכישה
2.5.2 זיכוי/החלפת מוצרים תתבצע בסניפי הרשת בכפוף למדיניות ביטול והחזרת מוצרים כפי שהינה מופיעה בסניפי החברה, בתוך 30 ימים, בצירוף חשבונית או פתק החלפה בלבד, ובלבד שהמוצרים לא נפתחו ו/או לא נפגמו (המוצר ו/או האריזה) ושלא נעשה בהם כל שימוש.
3 ביטול עסקה על ידי החברה או האתר
החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל עסקה או מכירה, כולה או חלקה, במקרים מסוימים. להלן פירוט המקרים בהם החברה תהיה רשאית לבטל עסקה:
3.1 מקרים בהם החברה רשאית לבטל עסקה
3.1.1 הפרת תנאי התקנון– אם הופר סעיף מסעיפי תקנון זה ו/או מכל מסמך מחייב ו/או תנאי מתנאיו של שירות שהוצע על ידי האתר.
3.1.2 מסירת פרטים שגויים – אם יתגלה כי הלקוח הזין פרטים שגויים בעת הרישום לאתר ו/או ביצוע ההזמנה.
3.1.3 פעולה פוגענית באתר:
3.1.3.1 אם בוצע מעשה או מחדל אשר עלול לפגוע באתר ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות, עובדי וספקי החברה ו/או האתר.
3.1.3.2 אם השימוש באתר הווה ו/או אפשר ו/או עודד ו/או סייע לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי על פי דיני מדינת ישראל.
3.1.4 חוב כספי למשתמש– כאשר הלקוח חב חוב כספי לאתר ו/או לחברה וכבר חלף המועד לתשלומו.
3.1.5 טעות במחיר או בתיאור המוצר
3.1.5.1 במקרה ונפלה באתר טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר המוצג באתר ובין אם בתיאור המוצר כפי שהוצג באתר.
3.1.5.2 אם נפלה טעות כלשהי, לרבות טעות סופר ו/או תקלה בתקשורת ו/או כל תקלה טכנית אחרת אשר שבשה את מחיר המוצר ו/או את תיאור הפריט באתר ו/או במשלוח המוצר.
3.1.6 כוח עליון ונסיבות בלתי צפויות:
3.1.6.1 במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת פעולת מלחמה, איבה, טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של האתר.
3.1.7 חשש לפעילות בלתי חוקית:
3.1.7.1 אם התברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית ו/או שאיננה בהתאם להוראות תקנון זה של המשתמש ו/או מי מטעמו.
3.1.7.2 אם קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או לצורך מכירה חוזרת על ידי הקונה או מי מטעמו.
3.1.8 חוסר זמינות במלאי
3.1.8.1 אם המוצר המוזמן סופק לכתובת ו/או לסניף לפי בחירת הלקוח ואולם לא נאסף במשך 14 ימי עסקים.
3.1.8.2 אם התברר לאחר ביצוע ההזמנה כי המוצר אזל מהמלאי ולא ניתן לספקו ללקוח.
3.1.9 חשש לאי קבלת תמורה:
3.1.9.1 כאשר קיים חשש מצד החברה שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל ו/או שכרטיס האשראי של הלקוח נחסם ו/או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
3.2 תהליך הביטול על ידי החברה
3.2.1 הודעה על ביטול:
3.2.1.1 הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ביצוע העסקה או בעת ההרשמה לאתר.
3.2.1.2 במקרה של ביטול, תבוטל העסקה והחברה תמנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם.
3.2.2 זיכוי הלקוח:
3.2.2.1 למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי החברה בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.
3.2.2.2 כל החזר כספי שיינתן על ידי החברה יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.